V komunikácii medicínskych zariadení sa nám vysoko osvedčili online poradne s odborným personálom značky. Vďaka otázkam od konkrétnych ľudí sme ich mohli nasmerovať priamo do konkrétnych kliník Dr. Martin a zároveň odprezentovať kvalitu a erudíciu prístupu k pacientovi.
Efektívne boli aj TV a rozhlasové reportáže, cez ktoré sa brand spojil s konkrétnymi tvárami, ktoré ho reprezentovali.
Osvedčili sa nám aj printové a online formy dlhších článkov, ktorých rozsah poskytol dostatok priestoru pre vysvetlenie obsiahlejších tém.
Vo všetkých prípadoch išlo o redakčný obsah, ktorý vzbudzoval dôveryhodnosť a vyvolával záujem cieľovej skupiny.
Z prezentovaných grafov je vidieť, že dlhodobá a dobre cielená PR komunikácia pomáha v kontinuálnom zvyšovaní povedomia o značke a jej benefitoch. Postupne si médiá zvykajú na kvalitných respondentov a rozvíjajú s nimi spoluprácu, vďaka čomu sa mediálny obraz značky prehlbuje. Rovnako sme v komunikácii postupne nabaľovali médiá s väčších dosahom. Výsledkom je zvyšovanie poznateľnosti značky.
Aj pri tejto kampani je jasné, že nejde o typický lovebrand. Legitimizácia zdravotných riešení či produktov, ale funguje cez odborných garantov najlepšie. Nevyhnutnosťou pre nás jevýborná znalosť témy, strategicky navrhnutý medialist, spracovanie relevantných a vyvážených informácií, odbúranie strachu z legislatívnych pravidiel a schopnosť správne uchopiť tému v rôznych spoločenských situáciách. Skrátka, kde iný rozdávajú kozmetické darčeky, tam my pracujeme na osvete. Za odmenu sme v médiách získali kredit agentúry, ktorá dodá skvelého odborníka do diskusie a fundovane odpovie na akýkoľvek zdravotnícky dotaz.