ZA OBDOBIE JEDNÉHO ROKA SME PRE ZNAČKU SIKA DOSIAHLI REDAKČNÝ MEDIÁLNY PRIESTOR, KTORÉHO CELKOVÁ HODNOTA PREKROČILA HRANICU 150 000 EUR. V SÚVISLOSTI S TÝMTO PRIESTOROM RÁSTLA AJ HODNOTA GRP, KTORÁ PREDSTAVUJE KUMULATÍVNY ZÁSAH V POPULÁCII.
VĎAKA TOMU SA ZNAČKA SIKA DOSTALA DO POVEDOMIA VEREJNOSTI A UPEVŇOVALA SI SVOJE MIESTO NA TRHU STAVEBNEJ CHÉMIE. POČET A ZLOŽENIE MEDIÁLNYCH VÝSTUPOV ILUSTRUJÚ, ŽE O TÉMU STAVEBNÍCTVA JE V MÉDIÁCH ZÁUJEM A MY SME TENTO ZÁUJEM VYUŽILI V PROSPECH KLIENTA.
RASTÚCI TREND POZNATEĽNOSTI ZNAČKY MÁ POTENCIÁL AJ V ĎALŠOM OBDOBÍ PRINIESŤ ZÁUJEM CIEĽOVEJ SKUPINY A UPEVŇOVAŤ JEJ POZÍCIU NA TRHU.