NOVINKY

Ako efektívne vybudovať imidž značky na najobľúbenejšej vizuálnej platforme?

500 miliónov užívateľov denne, viac než tisíc príspevkov za sekundu a 25 miliónov biznis účtov. Niet divu, že práve Instagram sa stal úspešnou platformou a zároveň vhodným prostredím aj pre budovanie brandu. Ako využiť potenciál a silu Instagram marketingu v prospech značky?

Stavte na pridanú hodnotu

Prvým zásadným a potrebným krokom je príprava marketingovej stratégie so špecifikáciou cieľovej skupiny, primárneho cieľa a štýlu komunikácie. Faktom však je, že ak sledovateľom neponúknete pridanú hodnotu, môže sa váš účet stať málo zaujímavým. Nebojte sa ukázať, v čom vynikáte, čím sa odlišujete od konkurencie a odprezentujte príbeh, hodnoty aj zákulisie vašej značky.


Prezentujte sa ako odborník

Cieľom je presvedčiť publikum, že ste odborníkom v segmente, v ktorom podnikáte. Poskytujte prostredníctvom obsahu cenné rady, tipy, skúsenosti a najmä informácie, ktoré nikde inde nezíska. Rovnako dôležitá je aj interakcia so sledovateľmi – pýtajte sa a všímajte si, aký obsah chcú oni a čo lajkujú najviac.

Nezameriavajte sa iba na brand

Podľa sproutsocial.com 90 % užívateľov Instagramu sleduje brandový profil. Preto je dôležité pri zostavovaní marketingovej stratégie aj samotné zloženie obsahu a to, v akej miere a akým spôsobom je vhodné propagovať produkt alebo službu. Na Instagrame nie je nákup jediný cieľ užívateľov, preto je vhodné zverejňovať aj obsah mimo vašich produktov a služieb.

Influencer marketing ako médium

Nebojte sa platených partnerstiev s relevantnými osobnosťami, ktoré majú na Instagrame dosah a vplyv, no vyberajte podľa cieľovej skupiny, nie podľa počtu sledovateľov. Podstata influenceringu tkvie v tom, aby sa prostredníctvom influencera váš obsah, dostal k jeho cieľovej skupine. 

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram