Svet dnes tlieska veľkým skutkom, silným a bezchybným, zakopnutie sa neodpúšťa. O to viac si psychológovia vyhŕňajú denne rukávy nad svojimi „zblúdilými ovečkami“. Príčin je viac, tou novodobou najmä sociálne siete, či tlak okolia na dokonalosť – vo všetkom. V komunikácii veľkých značiek sa však čoraz viac objavujú odkazy na podporu psychického zdravia a osobne im obzvlášť fandím.

Kampaň od Always dospievajúcim dievčatám hovorí, že zlyhať je v poriadku, pretože aj tým sa v živote učia a posúvajú sa ďalej. Nová kampaň je ďalšou zo série kampaní „Like a Girl“. Už niekoľko rokov podporujú myslenie dievčat v tom, aby boli hrdé, že sú dievčatá:

Projekt OKtoSay, ktorého predstaviteľmi sú samotní William, Kate a Harry podporuje myšlienku rozprávania sa o problémoch:

Pre tých, čo nastavujú komunikačný koncept ľudí, firiem, značiek, produktov, ktoré hýbu svetom, nezabúdajte aj na tento aspekt. Ak takejto podpory bude viac, psychológovia môžu ísť pokojne z práce na pivko už o štvrtej!

U nás v agentúre sme samozrejme silní, nič nás nikdy nezloží. Žiadne trhanie sa zo sna kvôli výstupom, žiadne nočné mory, že zmeškáme tlačovku, ani jeden klient sa nikdy nedotkol nášho železného ega a nikdy kvôli zadaniam neplačeme (najmä ja nie..naozaj..nikdy!). Ideme jak píla!….ale keby predsa len….- #It´s OK to say! 🙂

Peťa