Dva tipy pre kvalitné PR

#Tip1

Kvalitný obsah naberá na dôležitosti

Ak na úvod zabezpečíte kvalitný obsah, jednoduchšie získate a zasiahnete vašu cieľovú skupinu. Kvalitný content potom budete môcť ľahšie šíriť prostredníctvom iných kanálov – emailov, newslletrov alebo sociálnych sietí.

A čo vlastne kvalitný obsah obnáša? Ide o originalitu obsahu, aktuálnosť informácií, vyjadrenia na slovo vzatých odborníkov, príklady z praxe alebo ak bude súčasťou aj pútavá infografika, trafili ste klinec po hlavičke.

#Tip2

On-line reputácia je rovnako dôležitá

Kde o vás všetci najviac hľadajú informácie? Na googli. Online reputácia naberá na obrátkach. Informácie na internete o vás hľadajú obchodní partneri, zákazníci, potenciálni zákazníci a tiež samotné média.

Aj jedna negatívna reakcia pod článkom môže vyvolať búrku ďalších reakcií. Preto je potrebné si online reputáciu strážiť a riadiť. Čo to obnáša? Monitorovať a sledovať vašu značku online, reagovať na príspevky na sociálnych sieťach, v online diskusiách a hlavne tvoriť kvalitný on-line obsah. Ten ide ruka v ruke s pozitívnou reputáciou.

Manu