Naladenie spoločnosti, ktorá je (pochopiteľne) presýtená graficky i myšlienkovo podpriemernými billboardami a TV spotmi, proti reklame ma nijako neprekvapuje. Veď ako by mohlo? Často sme svedkami násilných výtvorov, ktoré – ako sa hovorí – varia z prvej vody.

 

Verím však, že reklama môže byť užitočná a pekná, že je v nej skryté omnoho viac, ako môžeme vidieť cestou po diaľnici. A viem, že sa nemýlim – utvrdil ma v tom aj tento článok: http://strategie.hnonline.sk/spravy/marketing-digital/mobilna-hra-pomaha-pri-vyskume-demencie-stiahlo-si-ju-uz-milion-ludi

 

Mobilná hra Sea Hero Quest pomáha vedcom pri výskume demencie zábavnou formou. Beriem to ako jeden z dôkazov, že kreatívni ľudia ešte nevymreli, že značky sa vedia zapojiť aj do zmysluplných projektov a že to s nami ešte nie je úplne stratené.

 

Verím, že zmysluplnej reklamy bude stále viac a viac. A hre Sea Hero Quest držím palce, aby bola úspešná. Má svoj význam.

 

Peťo