8:30 Neprší. Juchú, môžem vyvetrať svoj pracovný bicykel, ako mu zvyknem hovoriť, a ráno si cestou do práce trochu zašportovať.

9:00 Prichádzam do kancelárie, otváram okno. Je tu potom lepšia klíma. Pri príprave rannej šálky čaju si s kolegyňami prejdeme, čo nás dnes čaká.

9:12 Prebehnem si denný monitoring, hľadám, či sú tam naši klienti a naše výstupy. Sú tam. Počkám si, kým mi to PR manažérky potvrdia e-mailom.

9:29 Manažérky mi už píšu, otváram e-maily. Z výstupov na webe robím printscreeny. Skeny výstupov v printe sťahujem. Skontrolujem ich a nahrám do systému, z ktorého príde klientovi notifikácia o pridaní.

9:41 Zvoní telefón – volá nám firma XY, ktorá nám ponúka svoje služby. Ďakujeme. Vraciam sa k nahadzovaniu výstupov.

9:44 Prichádza poštár a ja od neho preberám poštu.

9:58 Opäť telefón – tentokrát je to iná spoločnosť, ktorá ponúka takisto svoj tovar. Dúfam, že tretí telefonát dnes už nebude. Pokračujem vo vkladaní výstupov.

Mighty Oak GIFs - Find & Share on GIPHY

10:30 Prichádza náš klient. Na stretnutí si spolu s ním a s „accountkou“ prechádzame detaily pripravovanej tlačovej konferencie a veľkého eventu.

11:53 Pred obedom ešte stihnem vybaviť telefonát ohľadom blížiacej sa tlačovky.

12:07 Ide sa na obed. Na chvíľu vypíname a debatujeme o všeličom, len nie o práci.

12:47 Cestou z obeda sa zastavím v obchode a kúpim peknú škatuľku na výhru v súťaži.

13:16 Po obede sa púšťam do balenia výhry – dno škatule vysteliem ozdobným „senom“, produkt pekne uložím a zavriem vekom. Celú škatuľu ešte previažem stužkou. Neskromne si vravím, že aj ja by som chcela dostať takýto pekný balíček. Musím ho však pustiť z rúk a odovzdať kuriérovi.

13:27  Vrhám sa na faktúry, skenujem, sťahujem z e-mailov a zaevidujem ich do systému.

13:32 Telefón. Ponuka ďalšej spoločnosti. Do tretice všetko dobré. Ďakujeme, tešíme sa na katalóg reklamných predmetov, ktorý nám pošlú poštou.

13:34 Vraciam sa späť k faktúram.

Funny GIFs - Find & Share on GIPHY

 

13:53 Otváram posledný balík kancelárskeho papiera, tak zavolám nášmu dodávateľovi a objednávam nový. Pre istotu objednám aj rezervné tonery, lebo nie je nič horšie, ako keď súrne potrebujete niečo vytlačiť a nie je z čoho.

14:07 Predsa je ešte niečo horšie – keď sa minie káva. Vtedy sú kolegovia nešťastní a chodia po kancelárii ako zombíci. Tomuto stavu sa vždy snažím vyhnúť, tak utekám do kuchynky skontrolovať množstvo kávovníkovych zŕn.

14:09 Uf, už sú len na dne. Rýchlo dvíham telefón a volám dodávateľovi. Prosím ho o doručenie na druhý deň.

14:12 Keď som už pri tom kávovare, hneď ho aj vyčistím a následne si pripravím jednu šálku kávy.

14:32 Prišiel čas na úhrady faktúr. Pozriem sa, čo dnes treba uhradiť, a otváram internet banking.

15:16 Vyšiel nám ďalší výstup, tak ho hneď aj spracujem a nahadzujem do systému.

"A young female office worker sitting at her computer gesturing thumbs up, isolated on white. EPS 8, fully editable and labeled in layers."

15:38 PR manažérke preposielam návrhy copywritera na darčeky pre novinárov na tlačovku.

15:46 Monitorovacej agentúre zadávam monitorovanie televíznej relácie. Vďaka nám tam bude vystupovať klient. Z vysielania mu potom pošleme nahrávku.

15:54 Od našej externej prekladateľky mi prichádza preklad článku. Posielam ho Martinke do Česka, kde máme pobočku.

16:10 Do nášho systému nahrávam grafikovi zadanie na úpravu fotografií – na fotky budeme pridávať logo.

16:23 Zuzka mi posiela texty príspevkov na Facebook, ktoré preposielam prekladateľom a prosím ich o preklad.

16:44 Jeden z kolegov bude mať čoskoro narodeniny. Brainstormujeme, aké prekvapenie mu pripravíme. Zhodli sme sa viacerí, tak darček hneď aj objednávam.

17:30 Pred odchodom ešte poslednýkrát skontrolujem, či neprišiel naliehavý e-mail, ktorý treba dnes doriešiť. Neprišiel, tak spokojne vypínam počítač, svetlo a s hlavou plnou myšlienok na to, čo ma čaká zajtra, odchádzam.

Spoza recepčného pultu

Lucka