Ak toho máte v práci dlhodobo veľa a myšlienky na povinnosti vás neopúšťajú ani v súkromnom čase, spomaľte. Psychohygiena je rovnako dôležitá ako fyzické cvičenie alebo sociálny život.

Keď sa maká, tak sa maká

Súhlasím. Keď je potrebné zabrať a niečo docieliť, makajme! Ale keď je priestor, mali by sme navštíviť rodinu, kamošov či kamošky a odreagovať sa. Ak žiadnych priateľov nemáte (ako hovorí moja kolegyňa) kúpte si ich! 🙂

Timemanagment

1.Určte si priority. 2.Spíšte si zoznam. 3. Začnite najťažšou a najnepríjemnejšou povinnosťou. 4. Najlepšie hneď ráno. 5. Využite krivku výkonnosti keď je najvyššie. 6. Čo spravíte si odškrtnite. 7. A je to.

Klbko nervov

Keď cítite, že o 3…2…1… príde zrútenie, spomaľte. Je potrebné si uvedomiť, že je to (síce dôležité) ale len práca. Že sú to maily a papiere, čísla a znaky.  Áno, zdravý stres nás určitým spôsobom tvaruje, súhlasím. Avšak, keď to prerastie do záchvatových stavov škodíme jedine sebe a svojmu zdraviu. A to asi nikto nechce.

Cesta, ktorá funguje

Úsmev. Nadhľad. Pozitívna myseľ. Smiech. Zábava. Dajte im šancu.

… namiesto bodky- zážitok.

Včera som videla horiace auto. Zhorelo do tla, bohužiaľ. Nikomu sa ale nič nestalo, našťastie. Aj keď mi nevyšlo stretnutie, ktoré som mala predtým a bola som z toho nervózna, vravela som si, že vždy som na tom lepšie ako muž, ktorý z nákladiaku ledva stihol vyskočiť. Že mne nešlo o život ako jemu. Že mne horelo pod zadkom len metaforicky a jemu naozaj.

… Naty