Prirodzene, chcete ním zaujať. Titulok meníte na stokrát, čo je priaznivé znamenie, že ho neodfláknete a vráti sa vám to niekoľkonásobne. Rovnako ako pútavý perex (ale o tom nabudúce… #teaser)

  • Používajte čísla – zlaté pravidlo, zaručene zvyšuje čítanosť
  • Používajte slovesá
  • Používajte zámená (čo, ako, prečo…) – vytvorte predstavu o tom, že sa čitateľ dozvie niečo nové, čo môže byť pre neho užitočné
  • Používajte prídavné mená
  • Bacha na dĺžku titulkov
  • Ani slovo navyše – vyhnite sa zbytočným slovám, vecne a stručne..aj Google vo výsledkoch vyhľadávania zobrazí iba prvých 60 znakov
  • Vzbuďte zvedavosť – napríklad upozornením na konkrétny bod v článku
  • Forma otázky – Vedeli ste, že..?
  • Používajte zámená (ty/tvoje) – osobnejšie vtiahnutie do témy
  • Účinné su návody – tipy, triky, či odhalenia
  • Musí byť jasné, že sa niečo zaujímavé/nové dozviete

 

Petra Benczyová